Wszystkie koszty związane z dostawą zamówienia zawsze bierzemy na siebie.
Przesyłki nadajemy za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, UPS, DHL z gwarancją doręczenia maksymalnie do dwóch dni roboczych od daty nadania.
W dniu finalizacji zamówienia wysyłamy link do śledzenia przesyłki.
Zamówienia można składać:
Do kontaktu z Klientem przypisujemy osobistego konsultanta. Osoba ta jest w stałym kontakcie z Klientem i nadzoruje proces realizacji zamówienia.
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00.
Jesteś w bazie inspiracji - podglądnij i zainspiruj się pomysłami naszych Klientów.
Pomogą Ci one w opracowaniu własnego projektu.
Zaskocz swoich klientów czymś nietuzinkowym i oryginalnym!
Dlaczego wybór odpowiedniego rozmiaru pudełka jest taki ważny?
Zobacz więcejDlaczego wybór odpowiedniego rozmiaru pudełka jest taki ważny?
1. Wybierając nieodpowiedni rozmiar pudełka ryzykujesz, że Twoje produkty będą mniej bezpieczne i mogą zostać uszkodzone w transporcie.
2. Optymalny rozmiar pudełka zapewnia najniższy koszt wysyłki i magazynowania jaki jest tylko możliwy.
3. Wysyłka produktów w dopasowanym pudełku wygląda bardziej profesjonalnie i korzystniej wpływa na odbiór Twojej marki przez klienta.
4. Wybierając jak najbardziej dopasowany jego rozmiar, wpływasz na środowisko - oszczędzasz surowce potrzebne do jego wyprodukowania.
Pudełko E-commerce Basic
Jak wybrać odpowiedni rozmiar pudełka?
Zobacz więcejJak wybrać odpowiedni rozmiar pudełka?
1. Zmierz długość, szerokość i wysokość produktu, który chcesz zapakować i porównaj jego wymiary z oferowanymi przez nas pudełkami.
2. Pamiętaj, aby uwzględnić wszystkie dodatki, które chcesz również zapakować np. ulotki, gadżety reklamowe itp. Musi być wystarczająco dużo miejsca dla wszystkich produktów.
3. Wybierz rozmiar pudełka, który jest większy od całości. Jeśli w pudełku będzie pusta przestrzeń, wypełnij ją wiórkami papierowymi, papierem bibułkowym itp. Wypełnenie zamortyzuje i dodatkowo zabezpieczy Twój produkt w transporcie.
Pudełko fasonowe Premium
Wybieraj opakowania przyjazne środowisku!
Zobacz więcejWybieraj opakowania przyjazne środowisku!
Wybierając opakowania wysyłkowe, weź pod uwagę możliwość ich utylizacji po wycofaniu z użycia, tym samym - ich wpływ na środowisko.
Pudełka wykonane z ekologicznych materiałów, jak np. tektura z recyklingu, są w 100% biodegradowlane. Można je również kompostować lub poddawać recyklingowi, dzięki czemu nie trafiają one bezpośrednio na wysypisko.
Oferowane przez nas pudełka są projektowane w taki sposób, aby łatwo można było je wykorzystać ponownie. Stosowanie zrównoważonych opakowań poprawia również postrzeganie Twojej marki na rynku.
Pamiętaj, że stale wzrasta odsetek konsumentów, którzy są bardziej skłonni do zakupu produktu, jeśli jego opakowanie wykracza poza jednorazowy użytek lub jest przyjazne dla środowiska pod względem projektu i utylizacji.
Pudełko fasonowe z obwolutą
Opakowanie zrównoważone, czyli jakie?
Zobacz więcejOpakowanie zrównoważone, czyli jakie?
Opakowanie zrównoważone, zwane również opakowaniem ekologicznym lub przyjaznym środowisku, odnosi się do rodzajów opakowań, które mają możliwie najmniejszy wpływ na środowisko, a mianowicie:
1. Nadają się do recykilngu lub ulegają biodegradacji.
2. Są projektowane w taki sposób, aby można było je wykorzystać ponownie.
3. W ich procesie produkcyjnym wykorzystywane są materiały pochodzące z recyklingu i energia odnawialna.
Krótko mówiąc, wybierając zrównoważone opakowanie, zwracasz uwagę na ślad węglowy Twojej firmy.
Co zyskujesz?
Konsumenci wspierają marki, które wyznają te same wartości, co oni. Niezależnie od tego, czy chodzi o uczciwą pracę, wykorzystanie energii odnawialnej czy redukcję odpadów. Wybierając opakowania zrównoważone, wysyłasz do klienta wiadomość o podejmowanych przez Ciebie proekologicznych działaniach. Tym samym zyskujesz podwójnie - przyciągasz klientów i pomagasz planecie!
Torba papierowa Premium
Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu pudełek na artykuły dziecięce?
Zobacz więcejNa co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu pudełek na artykuły dziecięce?
1. Odłóż na bok cele marketingowe i pamiętaj, że ważne jest to, co dopowiada wymaganiom i potrzebom Twoich klientów. Wybierz opakowanie, które łatwo się otwiera i jest bezpieczne.
2. Pamiętaj, że opakowanie z produktami dla dzieci musi zawierać informacje prawne i ostrzeżenia. Każde ryzyko związane z produktem musi być wyraźnie wskazane na opakowaniu - od wzmianki o potencjalnej alergii po substancje niebezpieczne.
3. Projektując ulotkę lub instrukcję, upewnij się, że używasz jasnego i zwięzłego języka. Twoi klienci chcą być informowani, ale nie przeładowani treścią.
Pudełko produktowe typu poduszka
Twoje opakowanie powinno być atrakcyjne i wzbudzać emocje.
Zobacz więcejTwoje opakowanie powinno być atrakcyjne i wzbudzać emocje.
Pierwsze wrażenie zajmuje zwykle tylko około 7 sekund, a badania pokazują, że 1/3 decyzji konsumenckich jest podejmowana na podstawie opakowania i ekspozycji Twojego produktu.
Nasze wskazówki:
1. Bazuj na własnych doświadczeniach podczas zakupów. Zwróć uwagę na to, co przyciaga Twoją uwagę. Opakowanie musi nie tylko dobrze komponować się z Twoim produktem, ale również wyróżniać się na tle konkurencji.
2. Zidentyfikuj klienta docelowego. Jeśli chcesz trafić do wszystkich klientów, ryzykujesz, że nie trafisz do żadnego. Inteligentne opakowanie produktowe wymaga poznania klienta - jego stylu życia i sposobu myślenia.
3. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom. Jeśli np. Twoi klienci z reguły kupują Twój produkt jako upominek dla bliskiej osoby, zaoferuj im prezentowe pudełko.
Pudełko produktowe z wieczkiem
Twoi klienci lubią dostawać dodatki, za które nie zapłacili.
Zobacz więcejTwoi klienci lubią dostawać dodatki, za które nie zapłacili.
Kiedy myślimy o wyjątkowych opakowaniach - eleganckich torebkach na przezenty lub prezentowych pudełkach, kojarzymy je z luksusem. Dlaczego? Ponieważ zwykle korzystają z nich marki z wyższej półki. Jest to częścią ich zaplanowanej strategii obsługi klienta.
Aby uzasadnić ceny premium, wraz z produktem zaoferuj im niezapomniane wrażenia. Całość zrobi kluczową różnicę.
Torba papierowa Premium
Dodaj markowego stylu!
W tym celu możesz wykorzystać papier bibułkowy...
Dodaj markowego stylu!
W tym celu możesz wykorzystać papier bibułkowy - do pakowania prezentów lub jako wypełniacz do opakowań. Wyłożenie nim wnętrza pudełka lub umieszczenie go w torbie papierowej nada każdemu produktowi wyjątkowego charakteru.
Krótko mówiąc, papier bibułkowy jest jednym z najbardziej wszechstronnych rozwiązań opakowaniowych, tym bardziej, jeśli zadrukujesz go swoim logiem lub grafiką.
Pamiętaj!
Bibułka z nadrukiem to świetna inwestycja i doskonałe narzędzie brandingowe.
Papier bibułkowy 17g
Mniej plastiku - niech Twoje podejście będzie bardziej eko!
Zobacz więcejMniej plastiku - niech Twoje podejście będzie bardziej eko!
Branża zajmująca się wszelkiego rodzaju opakowaniami często wykorzystuje w procesie produkcji plastik i folię. Jednak w Naszym przypadku jest inaczej.
W swojej firmie możesz wykorzystać opakowania, które są bardziej ekologiczne od ich tradycyjnej wersji. Oferowane przez Nas torby papierowe wykonane są z surowca biodegradowalnego, pozyskiwanego z poszanowaniem natury.
Kierując się ideą ekologii, masz możliwość ograniczenia powstawania zbędnych odpadów sztucznego pochodzenia. Torby papierowe mogą być wykorzystywane przez klientów ponownie, co jest ich niewątpliwą zaletą. Nawet jeśli ulegną zniszczeniu - nic straconego. Papier to surowiec nadający się do recyklingu. Więc bez problemu może być ponownie wykorzystany w procesie produkcji.
Torba papierowa Flat
Opakowania bez plastiku są coraz bardziej poszukiwane przez klientów.
Zobacz więcejOpakowania bez plastiku są coraz bardziej poszukiwane przez klientów.
Jednym z najprostszych sposobów jest wybór papieru jako głównego surowca opakowaniowego. Papier jest materiałem odnawialnym, niedrogim i łatwym w pozyskiwaniu.
Przykładowo, torby papierowe nie sprawiają kilentom problemów z prawidłową segregacją odpadów. To ważne, ponieważ jedną z najczęstszych skarg na opakowania jest to, że wykorzystuje się w nich surowce, które nie nadają się do recyklingu.
Torby papierowe mają więcej zalet niż tylko bycie przyjaznym dla środowiska. Według badań ponad 50% konsumentów, chętniej kupuje produkty od firm, które używają takich toreb. Kolejne 60% jest przekonana, że produkty zapakowane w torby papierowe wyglądają na bardziej eksluzywne.
Torba papierowa Plus
Wręczanie upominków swoim klientom lub pracownikom jest fantastycznym...
Zobacz więcejWręczanie upominków swoim klientom, kontrahentom lub pracownikom jest fantastycznym sposobem na pokazanie im jak bardzo ich cenisz.
Miej na uwadze, że o uznanie na coraz bardziej zatłoczonym rynku walczy wiele marek. Jeśli Twoje prezenty mają wyróżniać się na tle innych, musisz wiedzieć kto jest ich odbiorcą - jakie są jego: płeć, wiek, zainteresowania, potrzeby.
Otwieranie prezentów potrafi być naprawdę ekscytujące. Kluczowe pytanie, które musisz sobie zadać brzmi: czy są produkty, z których Twoi obdarowani cieszyliby się i korzystali. Jeśli Twój upominek będzie trafny i niszowy, przyciągnie uwagę i zrobi wrażenie.
Prezentowe wstążki satynowe
Bądź kreatywny! Odważny i nieszablonowy projekt...
Zobacz więcejBądź kreatywny!
Odważny i nieszablonowy projekt Twoich opakowań poprawi prezentację produktu i wzbudzi dodatkowe wrażenia.
Wypróbuj żywe kolory, odważną typografię lub zaproszenie do działania np. umieszczając kody QR, adresy stron www lub mediów społecznościowych.
Metka firmowa
Unikaj taśm pakowych wykonanych z tworzyw sztucznych!
Zobacz więcejUnikaj taśm pakowych wykonanych z tworzyw sztucznych!
Taśma pakowa jest intergralną częścią zestawu narzędzi do pakowania i wysyłania zamówień online. Jednak używanie zwykłych taśm pakowych wykonanych z tworzyw sztucznych sprawia, że recykling pozostałości opakowaniowych jest bardzo trudny.
Alternatywą są taśmy papierowe. Posiadają nietoksyczny klej, są w 100% biodegradowalne oraz kompostowlane - również w kompostownikach domowych.
Taśma papierowa - klasyczna
Wybieraj naklejki papierowe zamiast foliowych!
Zobacz więcejWybieraj naklejki papierowe zamiast foliowych!
Naklejka zaklejająca pudełko lub kopertę jest świetnym pomysłem na dodanie dekoracji do Twojego opakowania. Staraj się jednak nie generować odpadów z tworzyw sztucznych i nie zaśmiecaj środowiska surowcem, który nie ulega biodegradacji. Pamiętaj, że naklejka foliowa może stać się takim samym śmieciem jak rurki czy sztućce z tworzywa sztucznego.
Jeśli chcesz ozdobić swój produkt, stosuj się do zasady łatwego recyklingu odpadów i np. opakowania papierowe łącz tylko z naklejkami wykonanymi z podobnego surowca.
Naklejka papierowa
Piękno tkwi w prostocie
Zobacz więcejPiękno tkwi w prostocie
Odpowiedni projekt to taki, który w prosty sposób przekazuje klientowi wszystkie niezbędne informacje. Z jaką firmą ma do czynienia? Wystarczy nazwa, bądź logo w samym centrum opakowania. Brak nadmiaru ozdobników sprawia, że całość prezentuje się wyjątkowo elegancko i schludnie.
Jakość premium wymaga odpowiedniej oprawy. Dlatego zaoferuj swoim klientom opakowanie o gustownym i zarazem efektownym wykończeniu. Proste rozwiązania okazują się zdecydowanie najlepszym wyborem.
Torba papierowa Premium
Nadaj torbie papierowej prezentowego charakteru.
Zobacz więcejNadaj torbie papierowej prezentowego charakteru.
Dlaczego nie połączyć jednego z drugiem za jednym zamachem? Oszczędzisz tym sposobem na kosztach produkcji dodatkowego pudełka. Czy takie rozwiązanie nie jest fajne?
Kolor wstążki do wiązania kokardy i sznurków możesz dopasować, wybierając je spośród kilkunastu różnych barw i odcieni.
Torba papierowa Premium
Kolor jest niezwykle ważną cechą każdego opakowania!
Zobacz więcejKolor jest niezwykle ważną cechą każdego opakowania!
Odpowiednio dobrany kolor zadruku pomaga nadać Twojej marce niepowtarzalnego charakteru. W zależności od specyfiki Twojego produktu, możesz zdecydować się na barwy stonowane lub żywe - wnoszące odrobinę radości i koloru do świata Twoich klietnów.
Ważne aby kolorystyka była spójna na wszystkich Twoich torbach papierowych, pudełkach, etykietach i innych materiałach opakowaniowych.
Torba papierowa Premium
Wygląd opakowania wysyłkowego i jego wpływ na odczucia klientów
Zobacz więcejWygląd opakowania wysyłkowego i jego wpływ na odczucia klientów
Zastanawiałeś się co myśli o Twojej firmie klient w momencie otrzymania przesyłki? Zanim jeszcze ma okazję zapoznać się z towarem, pierwszym co widzi, jest opakowanie. Dlatego jego design ma tak ogromne znaczenie.
Zwykłe tekturowe opakowanie warto wzbogacić o obwolutę sygnowaną danymi swojej firmy. Wzmocni to pozytywne odczucia, a całość zyska indywidualny charakter. Dodatkowo sprawi to, że klient nie będzie mieć żadnych wątpliwości co do tego, z jaką firmą ma do czynienia.
Pudełko fasonowe z obwolutą
Opakowania, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane ponownie
Zobacz więcejOpakowania, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane ponownie
Zastanawiałeś się co dzieje się z opakowaniem Twojego produktu, zaraz po tym jak klient otrzyma swoje zamówienie? Czy trafia do pojemnika na odpady, czy może znajduje jakieś ponowne zastosowanie?
Z tego powodu klienci chętniej sięgają po opakowania, które posiadają uniwersalny wygląd. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest pudełko o eleganckim wyglądzie, ale takie, które w prosty sposób można przeistoczyć w gładkie opakowanie.
Wybierz pudełko z obwolutą i spraw, by opakowanie mogło zyskać drugie życie.
Pudełko fasonowe z obwolutą
Dostosuj swoje pudełko, aby lepiej zaprezentować swoją markę.
Zobacz więcejDostosuj swoje pudełko, aby lepiej zaprezentować swoją markę.
Rozważ połączenie pudełka wysyłkowgo z innymi materiałami opakowaniowymi i dodatkami, takimi jak: naklejki, papier bibułkowy, taśmy pakowe, metki, podziękowania za zakupy itp. Dzięki temu lepiej wykreujesz efekt brandingu swojej marki.
Odpowiednie znakowanie opakowań odgrywa kluczową rolę w zachęcaniu do wielokrotnych zakupów. Aż 1/3 firm zgłasza wzrost przychodów po ulepszeniu opakowań produktów, więc nie można niedoceniać ich znaczenia.
Pudełko E-commerce Basic
Jaką informację przekazuje opakowanie?
Zobacz więcejJaką informację przekazuje opakowanie?
Zapewne masz takie doświadczenie - po zakupie cierpliwie czekasz na dostawę i... po otwarciu przesyłki jesteś zdezorientowany, ponieważ ta piękna rzecz, którą kupiłeś jest zamknięta w beznadziejnym, prostym opakowaniu. Zadajesz sobie pytanie: "Czy to właściwy produkt?".
Zwracanie uwagi na szczegóły zrobi róznicę między dobrym a świetnym produktem. Opakowanie musi być atrakcyjne. Odpowiednie dopasowanie kolorystyki i materiałów opakowaniowych może zmienić klasę Twojego produktu z budżetowego na produkt klasy Premium.
Projektując swoje opakowanie, weź pod uwagę, że klienci instynktownie kupują produkty w oparciu o kolor i kształt opakowania. Zastanów się jaka będzie pierwsza myśl Twojego klienta, gdy będzie miał w rękach pudełko. Im większe wrażenie Twój produkt zrobi na docelowym kliencie, tym szanse na jego powtórny zakup będą większe.
Pudełko fasonowe Premium
Wstążka satynowa sprawi, że klient odczuje przyjemne podekscytowanie
Zobacz więcejWstążka satynowa sprawi, że klient odczuje przyjemne podekscytowanie
W momencie otwierania prezentów pozytywne emocje biorą górę. Radość, ekscytacja i niecierpliwie wyczekiwanie tego, co znajduje się w środku. Może warto sprawić, by klient odczuwał te wszystkie emocje, otwierając opakowanie Twojego produktu?
Bez wątpienia od tej pory będzie kojarzyć Twoją firmę z samymi pozytywnymi emocjami. Spraw, by to, co otrzymał było niczym najpiękniejszy prezent.
Prezentowe wstążki satynowe - czerwone
Najpiękniejszy prezent, to ten dla samego siebie
Zobacz więcejNajpiękniejszy prezent, to ten dla samego siebie
Klient zamawiając produkt z myślą o sobie, chce czuć się wyjątkowo. Dlatego, by dać mu takie poczucie warto odpowiednio dobrać sposób zapakowania towaru. Świetnym rozwiązaniem jest wykorzystanie wstążki, która sprawi, że całość będzie przypominała prezent.
Mimo iż zawartość pudełka będzie wcześniej znana klientowi, nie będzie to stało na przeszkodzie temu, by choć przez chwile poczuł radosne oczekiwanie. Moment rozpakowywania prezentu przedłuży wyjątkową chwilę oczekiwania.
Prezentowe wstążki satynowe - brązowe
Wzbudź u klienta podekscytowanie!
Zobacz więcejWzbudź u klienta podekscytowanie!
Rozpakowywanie prezentu to naprawdę zabawne przeżycie, które przenosi nas z powrotem do czasów, gdy byliśmy dzieckiem i miłego poczucia niepewności co jest w środku.
Popularność unboxingu - filmów w mediach społecznościowych - pokazuje, że naprawdę liczy się pierwsze wrażenie. Estetyczne opakowanie znacznie zwiększa poszczeganą wartość upominku.
Prezentowe wstążki satynowe - białe
Elegancja opakowania tkwi w jego prostocie
Zobacz więcejElegancja opakowania tkwi w jego prostocie
Papier bibułkowy sprawdzi się w procesie pakowania wielu typów towarów. Ubrań, kosmetyków, kwiatów czy biżuterii. Marka Blooming Haus postawiła na eleganckie połączenie jasnego tła z delikatnym złotym logowaniem. Osiągnięty efekt po prostu nas zachwycił!
Całość w nienachalny sposób przypomina klientowi, z produktami jakiej firmy ma do czynienia. Papier bibułkowy to delikatna warstwa skrywająca tak istotną zawartość, dlatego warto skupić się na jego wizualnych możliwościach.
Papier bibułkowy 28g
Przy bogatej palecie kolorów, najtrudniej jest wybrać odcienie, które dobrze ze sobą współgrają i odpowiednio...
Zobacz więcejPrzy bogatej palecie kolorów, najtrudniej jest wybrać odcienie, które dobrze ze sobą współgrają i odpowiednio oddają osobowość Twojej marki.
Nie możemy nacieszyć się kombinacjami pastelowej zieleni i stonowanego różu, zastosowanymi w projektach papierów Polka.
Nie zapomnij, że oferowany przez nas papier bibułkowy jest ekologiczny. Podobnie jak w przypadku innych naszych zrównoważonych opakowań, możesz dać światu część swojej radości, dbając jednocześnie o planetę.
Papier bibułkowy 28g
Wybierz naklejkę papierową, by postawić kropkę nad "i" w opakowaniu
Zobacz więcejWybierz naklejkę papierową, by postawić kropkę nad "i" w opakowaniu
Pakując towar dla swoich klientów, warto zadbać o każdy najdrobniejszy szczegół. Na początku klient widzi eleganckie opakowanie, które w swym wnętrzu skrywa pożądaną zawartość. Jednak, by jeszcze o chwilę przedłużyć ekscytujące wyczekiwanie, warto zastosować jeszcze jedną warstwę. Może nią być elegancka bibuła, na której znajdzie się papierowa naklejka.
Właśnie zerwanie naklejki, będzie ostatnim etapem podczas odpakowywania. Unboxing tak dopracowanego opakowania będzie o wiele bardziej efektowny i przyjemny w odczuciu.
Naklejka papierowa
Kilka ważnych informacji skierowanych do klienta
Zobacz więcejKilka ważnych informacji skierowanych do klienta
Marka Bazee postawiła na przekazanie klientowi zasad dokonywania zwrotu na metce firmowej dołączanej do oferowanych koszul. Tego typu zabieg nie pozostawia wątpliwości co do postępowania w sytuacji chęci zwrotu lub wymiany towaru.
Może warto się zainspirować? Z pewnością nie jeden klient skorzysta z przypominajki w takiej postaci.
Jak jeszcze można wykorzystać metkę firmową? Podpowiadamy, że to świetne miejsce na krótkie podziękowanie za zakupy, życzenie miłego dnia lub przypomnienie adresów mediów społecznościowych.
Metka firmowa
Kilka słów wdzięczności skierowanych do klienta
Zobacz więcejKilka słów wdzięczności skierowanych do klienta
Podziękowanie za zakupy to wyraz największego szacunku w stronę klienta. Warto w kilku słowach wyrazić wdzięczność za okazane zaufanie.
Mała karteczka z podziękowaniem za zakupy dołączona do opakowania, to wyjątkowo miły gest. Docenianie klientów sprawia, że Ci chętniej powracają i ponownie korzystają z oferowanych usług.
Podziękowanie za zakupy
Spraw, by klient poczuł się ważny i doceniany
Zobacz więcejSpraw, by klient poczuł się ważny i doceniany
Stworzenie pozytywnej więzi z klientem procentuje w postaci ponownego korzystania przez Niego z oferowanych towarów i usług.
Sposobem na to jest skierowanie kilku miłych słów w Jego stronę w postaci krótkiego podziękowania za okazane zaufanie. Wszyscy uwielbiamy czuć się kimś ważnym i chętniej wracamy ponownie, tam gdzie nas doceniano.
Podziękowanie można odręcznie podpisać. Doda to indywidualnego charakteru każdemu zamówieniu. Informuje to o poświęconym czasie włożonym w słowa podziękowania.
Podziękowanie za zakupy
Opakowanie produktu to nie tylko sposób zabezpieczenia towaru, ale również zapoznanie z marką
Zobacz więcejOpakowanie produktu to nie tylko sposób zabezpieczenia towaru, ale również zapoznanie z marką
Zabezpieczenie na czas transportu towaru o nietypowym kształcie nie należy do prostych zadań. Do tego typu produktów z pewnością należą butelki wina, które do tego są wyjątkowo delikatne. W celu ich ochrony przed uszkodzeniem warto wykorzystać dostosowane formą pudełko na wino.
Jednak, by nie prezentowało się zwyczajnie warto wzbogacić je o logowanie, tak jak zrobił to producent Odkupienie Win. Prosty projekt nie potrzebuje dodatkowych ozdobników, by właściwie reprezentować markę.
Pudełko na wino
Zrezygnuj z foliowych opakowań na rzecz papierowych toreb
Zobacz więcejZrezygnuj z foliowych opakowań na rzecz papierowych toreb
Istnieje bardziej ekologiczna forma pakowania produktów niż ta wykorzystująca tradycyjne foliowe reklamówki. Mowa tutaj o torbach wykonanych z papieru. Wybór opakowań w takiej formie przynosi wiele korzyści dla środowiska oraz dla działalności firmy.
Klienci chętniej wybierają produkty marek, które wyznają te same wartości co oni. Dlatego pokaż Im swoje ekologiczne podejście i ogranicz do minimum zużywanie materiałów sztucznego pochodzenia.
Marka Parkietex już to zrobiła, a Ty?
Torba papierowa Plus
Szukasz szybkiego i łatwego sposobu na urozmaicenie opakowania?
Zobacz więcejSzukasz szybkiego i łatwego sposobu na urozmaicenie opakowania?
Naklejki papierowe to krok naprzód. Na naklejce możesz umieścić swoje logo, grafikę nawiązującą do kolorów firmowych lub informację, za pomocą której wyślesz wiadomość do swoich klientów.
Jeśli nie masz pomysłu, umieść krótki napis Dziękujemy! Jedno słowo, a znaczy tak wiele.
Naklejka papierowa
© 2023 MCP PACKIDEA Sp. z o.o. Packpoint ® is a trademark of MCP PACKIDEA Sp. z.o.o.
All rights reserved.