Pudełka produktowe | Zainspiruj się
Jesteś w bazie inspiracji - podglądnij i zainspiruj się pomysłami naszych Klientów.
Pomogą Ci one w opracowaniu własnego projektu.
Zaskocz swoich klientów czymś nietuzinkowym i oryginalnym!
Anabel Arto
Twoje opakowanie powinno być atrakcyjne i wzbudzać emocje.
Zobacz więcej
Anabel Arto
Twoje opakowanie powinno być atrakcyjne i wzbudzać emocje.
Pierwsze wrażenie zajmuje zwykle tylko około 7 sekund, a badania pokazują, że 1/3 decyzji konsumenckich jest podejmowana na podstawie opakowania i ekspozycji Twojego produktu.
Nasze wskazówki:
1. Bazuj na własnych doświadczeniach podczas zakupów. Zwróć uwagę na to, co przyciaga Twoją uwagę. Opakowanie musi nie tylko dobrze komponować się z Twoim produktem, ale również wyróżniać się na tle konkurencji.
2. Zidentyfikuj klienta docelowego. Jeśli chcesz trafić do wszystkich klientów, ryzykujesz, że nie trafisz do żadnego. Inteligentne opakowanie produktowe wymaga poznania klienta - jego stylu życia i sposobu myślenia.
3. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom. Jeśli np. Twoi klienci z reguły kupują Twój produkt jako upominek dla bliskiej osoby, zaoferuj im prezentowe pudełko.
Pudełko produktowe z wieczkiem
Zaprojektuj i zamów online
Mentor
Odcienie koloru niebieskiego są nezwykle uniwersalne, jeśli chodzi o opakowanie.
Zobacz więcej
Mentor
Odcienie koloru niebieskiego są nezwykle uniwersalne, jeśli chodzi o opakowanie.
Firmy bardzo często używają koloru niebieskiego, aby promować stabilność i zaufanie wśród swoich klientów.
Odcienie koloru niebieskiego - niezależnie, czy chcesz wyrazić swój pogląd, używając koloru podstawowego, czy oddać wyluzowany spokój swojej marki za pomocą pastelowych tonacji - są jak najbardziej odpowiednimi kolorami.
Pudełko produktowe klasyczne
Zaprojektuj i zamów online
Nickelodeon
Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu pudełek na artykuły dziecięce?
Zobacz więcej
Nickelodeon
Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu pudełek na artykuły dziecięce?
1. Odłóż na bok cele marketingowe i pamiętaj, że ważne jest to, co dopowiada wymaganiom i potrzebom Twoich klientów. Wybierz opakowanie, które łatwo się otwiera i jest bezpieczne.
2. Pamiętaj, że opakowanie z produktami dla dzieci musi zawierać informacje prawne i ostrzeżenia. Każde ryzyko związane z produktem musi być wyraźnie wskazane na opakowaniu - od wzmianki o potencjalnej alergii po substancje niebezpieczne.
3. Projektując ulotkę lub instrukcję, upewnij się, że używasz jasnego i zwięzłego języka. Twoi klienci chcą być informowani, ale nie przeładowani treścią.
Pudełko produktowe typu poduszka
Zaprojektuj i zamów online
Born2be
Rodzaj opakowania dostosowany do oferowanych produktów
Zobacz więcej
Born2be
Rodzaj opakowania dostosowany do oferowanych produktów
Wybierając rozmiar pudełka produktowego, należy w pierwszej kolejności znać wymiar produktu, który wymaga zapakowania. Jednak w przypadku drobnych przedmiotów ta reguła nieco traci na aktualności.
Z tego powodu marka Born2be zdecydowała się na pudełka produktowe typu poduszka. Swym rozmiarem i kształtem doskonale sprawdzą się jako opakowanie na biżuterie będącą w ofercie firmy.
Kolczyki, łańcuszki, pierścionki i bransoletki - każdy rodzaj biżuterii będzie idealnie prezentować się w towarzystwie pudełka sygnowanego logiem marki.
Pudełko produktowe typu poduszka
Zaprojektuj i zamów online
Odkupienie Win
Opakowanie produktu to nie tylko sposób zabezpieczenia towaru, ale również zapoznanie z marką
Zobacz więcej
Odkupienie Win
Opakowanie produktu to nie tylko sposób zabezpieczenia towaru, ale również zapoznanie z marką
Zabezpieczenie na czas transportu towaru o nietypowym kształcie nie należy do prostych zadań. Do tego typu produktów z pewnością należą butelki wina, które do tego są wyjątkowo delikatne. W celu ich ochrony przed uszkodzeniem warto wykorzystać dostosowane formą pudełko na wino.
Jednak, by nie prezentowało się zwyczajnie warto wzbogacić je o logowanie, tak jak zrobił to producent Odkupienie Win. Prosty projekt nie potrzebuje dodatkowych ozdobników, by właściwie reprezentować markę.
Pudełko na wino
Zaprojektuj i zamów online
Logo produktowe – pierwsze wrażenie o Twojej marce
Logo produktowe jest nieodzownym elementem każdej marki. Logo produktowe stanowi wizytówkę Twojej firmy, przyciągając uwagę klientów już na pierwszy rzut oka. Doskonale zaprojektowane logo produktowe pomaga wyróżnić się na rynku i buduje rozpoznawalność marki. Odpowiednio dobrane logo produktowe może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów.
Pudełka produktowe z wieczkiem – elegancja i funkcjonalność
Pudełka produktowe z wieczkiem to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zaoferować swoim klientom wyjątkowe opakowania. Te pudełka produktowe z wieczkiem charakteryzują się eleganckim designem oraz wysoką funkcjonalnością, zapewniając łatwość otwierania i zamykania. Dzięki opakowaniom z nadrukiem Twoje produkty będą prezentować się profesjonalnie i atrakcyjnie. Pudełka produktowe z wieczkiem są dostępne w różnych rozmiarach i kolorach, co pozwala na dopasowanie ich do specyfiki oferowanych produktów.
Pudełka produktowe z nadrukiem – personalizacja
Pudełka produktowe z nadrukiem to doskonały sposób na wyróżnienie Twojej marki i produktów na tle konkurencji. Dzięki pudełkom produktowym z nadrukiem możesz umieścić na opakowaniach logo, nazwę firmy, a nawet pełnokolorowe grafiki, co zwiększy ich atrakcyjność i rozpoznawalność. Nasza oferta pudełek produktowych z nadrukiem obejmuje różnorodne opcje personalizacji, które pozwalają na stworzenie unikalnych opakowań dostosowanych do Twoich potrzeb. Pudełka produktowe z nadrukiem to inwestycja w wizerunek marki, która z pewnością przyniesie korzyści.