Trwa wczytywanie produktów
Darmowa przesyłka
Pełne wsparcie graficzne
Opieka konsultanta
1

Określ parametry

2

Wybierz nakład

3

Złóż zamówienie

Rozmiar
Rodzaj papieru
Zadruk /parametr stały/

Nakład

(szt.)
Cena netto

Podsumowanie Twojego zamówienia

Przesyłka kurierska GRATIS

Dostawa do

przy dzisiejszej akceptacji plików
i zaksięgowaniu wpłaty do godz. 17.00
Podziękowania za zakupy
Rozmiar
74 x 105 mm
Rodzaj papieru
Biały powlekany 350g
Zadruk /parametr stały/
Dowolny CMYK 1- lub 2-stronny
Kwota netto:
Kwota brutto:

Opracowanie projektu

Pobierz szablon w preferowanym formacie i przygotuj projekt

Podziękowania za zakupy z nadrukiem CMYK

Dowolny, jedno- lub obustronny zadruk CMYK lub Pantone

Podziękowania za zakupy - rodzaje papieru

Do wyboru 2 różne rodzaje papieru: biały powlekany
i kraft brązowy

Podziękowania za zakupy - dobry pomysł

Dobry pomysł na przekazanie klientowi pozdrowień lub poinformowania go o rabatach

Podziękowania za zakupy z dowolnym nadrukiem

Podziękowanie za zakupy - DresKod
Podpowiadamy
Stwórz pozytywną więź emocjonalną ze swoim klientem!

Wszyscy uwielbiamy słyszeć od innych miłe słowa i zachęty na trudne dni. Podziękowania za zakupy możesz napisać również odręcznie. W tym celu pozostaw na karcie puste pole.

Kto może się oprzeć spersonalizowanej odręcznej notatce? Klienci będą czuć się niesamowicie wyjątkowo, gdy zobaczą, że poświęciłeś swój czas na wzięcie pióra do ręki i napisanie podziękowania.

Coż to za wspaniały sposób, aby każde zamówienie było wyjątkowe!

Co zyskujesz, wręczając klientowi kartę z podziękowaniem za zakupy
Co zyskujesz

Doskonały sposób na nawiązanie pozytywnej więzi z klientem. Odręcznie podpisane podziękowania za zakupy nabierą wyjątkowego charakteru.

Możliwość przekazana dodatkowych informacji: zaproszenie do odwiedzenia mediów społecznościowych, kody rabatowe na kolejne zakupy, zapowiedź nowości.

Indywidualnie zaprojektowaną etykietę z dowolnym nadrukiem. Dodana do zamówienia zaciekawi klienta - dzięki temu zapamięta Twoją markę na dłużej!

Pozytywne pierwsze wrażenie - zaraz po otrzymaniu zamówienia klient poczuje się ważny i doceniony.

Kartka z podziękowaniem za zakupy
W SZCZEGÓLNOŚCI DLA:

sklepów internetowych

SPECYFIKACJA
Papier
w standardzie: biały powlekany 350g, kraft brązowy 300g
Kolorystyka nadruku
CMYK
Umiejscowienie nadruku
nadruk jedno- lub obustronny do 100% powierzchni karty
Uszlachetnienia
w standardzie: bez uszlachetnień
opcjonalnie wyceniamy: laminat błyszczący, laminat matowy, laminat soft touch,
hot stamping, tłoczenie, lakier UV wybiórczo
WPŁYWASZ NA ŚRODOWISKO.
TEN PRODUKT POSIADA NASTĘPUJĄCE CECHY EKO:
Listek eko
Bez plastiku Bez plastiku
Biodegradowalny Biodegradowalny
Farby na bazie wody i roślin Farby na bazie wody i roślin
Zobacz więcej
FAQ
Czy zamówienie mogę złożyć drogą mailową?

Jak najbardziej! Jeśli nie chcesz składać zamówienia na podziękowania za zakupy online, możesz je złożyć drogą mailową. Aby Twoje zamówienie było sprawnie procedowane, określ w wiadomości parametry produktu i nakład, załącz pliki graficzne, podaj dane do faktury i adres do wysyłki. Możesz również wysłać printscreena z określonym parametrami. Po sprawdzeniu poprawności plików, otrzymasz od nas proformę do opłacenia. Po jej opłaceniu, zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

Czy mogę zamówić podziękowania o innym rozmiarze?

Jak najbardziej! Taka realizacja wymaga indywidualnej wyceny. Wyślij nam zapytanie drogą mailową, podaj nakład oraz specyzuj rozmiar. Przygotujemy wycenę.

Czy wykonujecie podziękowania za zakupy o innym kształcie lub składane?

Tak! Taka realizacja wymaga indywidualnej wyceny. W przypadku podziękowań o niestandardowym kształcie, dojdą dodatkowo koszty wykrojnika (ok. 300 zł netto) oraz koszty sztancowania (w zależności od nakładu od 80-300 zł netto). W przypadku podziękowań składanych, doliczamy koszt usługi bigowania - w zależości od nakładu od 50 do 200 zł netto.

Czy możecie pokryć je laminatem, lakierem lub wyzłocić?

Opcjonalnie możemy zaoferować: laminat błyszczący, laminat matowy, laminat soft-touch, wybiórczy lakier UV, tłoczenie, hot stamping (złoty, srebrny lub inny). Podziękowania za zakupy z dodatkowymi uszlachetnieniami wymagają indywidualnej wyceny i złożenia zamówienia drogą mailową.

Czy na papierze kraft kolory będą wyglądać inaczej niż na białym papierze?

Tak, ze względu na inny kolor podłoża papieru kraft jasne kolory nadruku będą się rożnić. Jeśli wybierzesz kraft brązowy, sugerujemy nadruk w ciemnych tonacjach.

Czy wykonujecie wydruki próbne?

Drukujemy offsetem i niestety nie wynonujemy wydruków próbnych, ze względu na wysoki koszt startony maszyny. Jeśli się obawiasz, że podziękowania nie spełnią Twoich oczekiwań, złóż testowe zamówienie na małą ich partię, np. 100 szt.

Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?

W przypadku zamówień na podziękowania za zakupy, minimalny nakład wynosi 100 szt.

NAWIĄŻ POZYTYWNĄ RELACJĘ Z KLIENTEM

Nic tak nie umacnia więzi z klientem, jak kilka miłych słów skierowanych w Jego stronę. W tym celu warto wykorzystać specjalnie zaprojektowane podziękowania za zakupy. To doskonały sposób, by wyrazić wdzięczność za wsparcie swojego biznesu, ale również świetna zachęta do dalszej współpracy. Dodanie odręcznie wykonanej notatki podkreśla włożony wysiłek i poświęcony czas potrzebny do skompletowania każdego zamówienia. Dzięki temu zabiegowi klient może poczuć się naprawdę ważny. Nie czekaj, zamów on-line już dziś!

PRODUKT STWORZONY DLA FIRM BĘDĄCYCH EKO-FRIENDLY

Do stworzenia podziękowania za zakupy wykorzystujemy naturalny surowiec - papier. Równocześnie rezygnujemy z plastiku i innych tworzyw sztucznego pochodzenia. Dzięki czemu zyskujesz produkt w pełni ekologiczny, który z pewnością podkreśli Twoje zamiłowanie do ochrony środowiska naturalnego. Klienci, którzy w taki sam sposób mają na uwadze dobro środowiska, z pewnością docenią ten drobny gest.

ZACHĘĆ KLIENTA DO DALSZEJ WSPÓŁPRACY

Jak zachęcić klienta do ponownych zakupów? Doceniając to, że wybrał właśnie Twój produkt spośród setki innych. Jak to zrobić? Dziękując - wystarczy kilka prostych słów dołączonych do zamówienia. Karteczka z podziękowaniem za zakupy sygnowana logiem marki zapadnie w pamięć każdego klienta i sprawi, że chętniej powróci, by po raz kolejny skorzystać z oferty.

ESTETYCZNY SPOSÓB PAKOWANIA

Odpowiednio dobrany rodzaj opakowania sprawia, że oferowany produkt zyskuje na atrakcyjności. Właśnie z tego powodu warto zadbać o wszystkie elementy zastosowane w procesie pakowania - opakowania kartonowe z nadrukiem wzbogacone logowanym papierem bibułkowym i papierową naklejką, to naszym zdaniem świetny wybór. Idealnym dopełnieniem całości będzie dołączenie podziękowania oraz ulotek promujących pozostały asortyment. Zachwycony atrakcyjnością opakowania klient z chęcią złoży kolejne zamówienie.