Określ parametry
Wybierz nakład
Złóż zamówienie
Dowolny zadruk CMYK
Z mocnym klejem - ekologiczne, papierowe
Dobry pomysł na dopracowanie opakowania w najdrobniejszych szczegółach
Pakując towar dla swoich klientów, warto zadbać o każdy najdrobniejszy szczegół. Na początku klient widzi opakowanie, które w swym wnętrzu skrywa pożądaną zawartość. Jednak, by jeszcze o chwilę przedłużyć ekscytujące wyczekiwanie, warto zastosować jeszcze jedną warstwę - naklejkę.
Właśnie zerwanie naklejki z logo, będzie ostatnim etapem podczas odpakowywania. Unboxing tak dopracowanego opakowania będzie o wiele bardziej przyjemny w odczuciu.
Jeśli nie masz pomysłu na projekt, umieść krótki napis na naklejce: Dziękujemy! Jedno słowo, a znaczy tak wiele!
Doskonały sposób na urozmaicenie opakowania produktu. Sposób pakowania jest równie ważny, jak zawartość.
Możliwość stosowania ekologicznych zamienników foliowych naklejek. W trosce o środowisko, etykiety i naklejki z logo drukujemy tylko na papierze.
Miejsce na umieszczenie firmowego logo, grafiki nawiązującej do działalności marki lub krótkiego podziękowania. Pozwoli to na utrwalenie wizerunku marki.
Pozytywne odczucia klientów - odrobina ekscytacji podczas odpakowywania zamówienia skutecznie zachęci do ponownych zakupów.
butiki, salony firmowe, sklepy internetowe, firmy farmaceutyczne, firmy cateringowe, perfumerie i drogerie, jubilerzy
Jak najbardziej! Jeśli nie chcesz składać zamówienia online, możesz je złożyć drogą mailową. Aby Twoje zamówienie było sprawnie procedowane, określ w wiadomości parametry produktu i nakład, załącz pliki graficzne, podaj dane do faktury i adres do wysyłki. Możesz również wysłać printscreena z określonym parametrami. Po sprawdzeniu poprawności plików, otrzymasz od nas proformę do opłacenia. Po jej opłaceniu, zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Jak najbardziej! Taka realizacja wymaga indywidualnej wyceny. Wyślij nam zapytanie drogą mailową, podaj nakład oraz specyzuj rozmiar. Przygotujemy wycenę.
W standardzie naklejki z logo konfekcjonujemy w arkuszach - z reguły ok. 20-30 szt na jednym arkuszu. Za drobną opłatą możemy je pociąć na sztuki.
Opcjonalnie tak - hot stampingiem złotym, srebrnym lub innym. Naklejki z dodatkowymi uszlachetnieniami wymagają indywidualnej wyceny i złożenia zamówienia drogą mailową.
Papier nadający się do kompostowania jest w większości przypadków wykonany z odnawialnych materiałów pochodzenia roślinnego i/lub biopolimerów. W przydomowych lub przemysłowych kompostownikach rozkłada się w 90-180 dni, dzięki czemu biomateriał wytworzony przez mikroorganizmy powraca do środowiska jako cenny nawóz organiczny.
Przy tradycyjnym użytkowaniu gwarantujemy, że nadruk nie ulegnie wyblaknięciu i nie będzie się ścierał. Będzie również odporny na incydentalne zalanie wodą. Z powodzeniem więc, możesz ich użyć do etykietowania butelek z płynem. Naklejki z logo nie są jednak odporne na długotrwałe działanie wilgoci i warunków atmosferycznych.
Niestety nie wykonujemy wydruków próbnych. Jeśli się obawiasz, że naklejki z logo nie spełnią Twoich oczekiwań, złóż testowe zamówienie na małą ich partię, np. 100 szt.
W przypadku druku etykiet i naklejek, minimalny nakład wynosi 100 szt.
Zajmując się przygotowywaniem zamówienia do wysyłki, warto dokładnie przemyśleć sposób jego zapakowania. Każdy szczegół, taki jak: pudełko, taśmy, etykiety, ulotki, wstążki - mogą w znaczący sposób wpłynąć na pozytywny odbiór przez klienta. Ogromne znaczenie ma spójność zastosowanych elementów oraz ich estetyczny wygląd. My proponujemy wybór opakowania do wysyłki, w którego wnętrzu znajdzie się bibuła pakowa. Pod jego delikatną warstwą klient odnajdzie zamówiony towar. Jednak, by chwila oczekiwania mogła być celebrowana przez nieco dłuższą chwilę, warto wybrać papierowe naklejki z logo. Ich zerwanie będzie stanowiło ostatni etap odpakowywania. Opcjonalnie, pudełko możesz również zapakować w foliopak kurierski. Możliwość otrzymania tak prezentującego się zamówienia będzie wiązać się z mnóstwem pozytywnych odczuć. Szczególnie polecamy - zamów on-line naklejki z dowolnym nadrukiem już dziś! Drukarnia Packpoint.pl
Ozdobna naklejka z logo zawierająca logowanie marki jest świetnym dekoracyjnym dodatkiem do opakowania Twoich produktów. Jedyne, na co musisz zwrócić uwagę, to materiał, z którego została wykonana. Wybieraj te stworzone z surowców naturalnych np. papieru. Unikanie wykorzystywania sztucznych tworzyw pozwoli ograniczyć powstawanie zbędnych odpadów. W naszych produktach wykorzystujemy papier pochodzący z pewnych źródeł - to plus dla środowiska, ale również dla Twojego biznesu. Nawet najmniejsze elementy mają ogromne znaczenie. Niech naklejki reklamujące Twoją firmę nie staną się kolejnym odpadem wśród innych plastików, takich jak plastikowe słomki, czy jednorazowe sztućce.
Jeśli przyświeca ci idea bycia eko do pakowania swoich produktów, wybieraj materiały biodegradowalne. Ze swojej strony proponujemy kartonowe pudełka, papier bibułkowy oraz papierowe naklejki. To świetne połączenie wykonane z tego samego surowca. Nawet jeżeli klient nie wykorzysta ich ponownie, mogą trafić do ponownego przetworzenia. Mniej odpadów - to więcej wykorzystania tego, co już raz trafiło do obiegu.
Naklejki z logo mogą stać się nie tylko funkcjonalnym, ale także estetycznym elementem budującym wizerunek Twojej marki. Dzięki naklejkom firmowym z logo możesz dodać osobisty akcent do opakowań z nadrukiem, podkreślając unikalność i profesjonalizm Twojej firmy. Warto zwrócić uwagę na naklejki papierowe z logo, które, będąc przyjazne dla środowiska, jednocześnie wzmacniają ekologiczny wizerunek Twojej marki. Dodatkowo, naklejki z logo prostokątne mogą być doskonałym wyborem do personalizacji opakowań w subtelny, a zarazem wyrazisty sposób.
Wybierając naklejki logo firmy, zyskujesz możliwość wszechstronnego zastosowania ich w różnych aspektach działalności biznesowej. Naklejki z logo świetnie sprawdzają się nie tylko jako element dekoracyjny na opakowaniach, ale także jako praktyczne rozwiązanie do etykietowania produktów, co ułatwia organizację i zarządzanie magazynem. Zastosowanie naklejek z logo może również pomóc w budowaniu rozpoznawalności marki na rynku.