Oferta i produkty
Realizacja zamówień
-
Dostawy i terminy realizacji
-
Płatności i faktury
-
Reklamacje i zwroty
Konto użytkownika
Słownik pojęć
Dostawy i terminy realizacji
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
W zależności od wybranego produktu termin realizacji wynosi od 7 do 21 dni. Po wybraniu i określeniu parametrów produktu, termin dostawy Twojego zamówienia zostanie wyświetlony na karcie produktowej, w prawym bloku u góry.
Czy wysyłka jest zawsze darmowa?
Tak, dla wszystkich oferowanych prouktów oferujemy darmową przesyłkę.
Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?
Tak, w uwagach do zamówienia wpisz, że inetresuje Cię odbiór osobisty. Gdy zamówienie będzie gotowe skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić szczegóły odbioru.
Czy wysyłacie za granicę?
Tak, wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Przesyłka zagraniczna wymaga jednak osobnej wyceny. Przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami, aby uzgodnić i zaakceptować koszty zagranicznej przesyłki kurierskiej.
Czy otrzymam potwierdzenie wysyłki mojego zamówienia?
Jak najbardziej! W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz mailem potwierdzenie wydania przesyłki kurierowi.
Czy mogę prolongować termin dostawy?
Tak, jeśli np. planujesz urlop lub z jakiegoś innego powodu będziesz niedostępny, możesz opóźnić termin wysyłki swojego zamówienia. Wystarczy, że poinformujesz nas o tym drogą mailową.
Jakim kurierem wysyłacie zamówienia?
Zamówienia wysyłamy kurierem DPD, DHL i UPS.
W jakiej formie otrzymam moje zamówienie?
Mniejsze zamówienia wysyłamy w paczkach do 30 kg, większe w paczkach spakowanych na palecie.
Płatności i faktury
Kiedy otrzymam fakturę vat?
Faktury vat wysyłamy drogą mailową niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności.
Nie mogę odnaleźć maila z fakturą, jak mogę ją pobrać?
Fakturę możesz pobrać logując się na swoje konto w zakładce Moje zamowienia/Historia zamówień.
Czy wystawiacie faktury vat UE z 0% vat?
Tak, nie mniej jednak nasz serwis automatycznie generuje faktury z 23% vat. Jeśli jesteś kontrahentem zagranicznym, sugerujemy złożenie zamówienia drogą mailową. Wówczas wystawimy fakturę UE z 0% vat. Aby Twoje zamówienie było sprawnie procedowane, określ w wiadomości parametry produktu i nakład, załącz pliki graficzne oraz podaj dane do faktury i adres do wysyłki. W odpowiedzi otrzymasz od nas wizualizację Twojego produktu wraz proformą do opłacenia. Po akceptacji i opłaceniu proformy zamówienie jest przekazywane do realizacji.
Czy wystawiacie faktury z terminem płatności?
Opcjonalnie tak, jeśli reprezentujesz podmiot o ugruntowanej pozycji na rynku lub jesteś naszym długoletnim klientem lub reprezentujesz jednostkę budżetową i uprzednio uzgodniłeś z nami warunki. W takiej sytuacji prosimy o złożenie zamówienia drogą mailową.
Czy wysyłacie za pobraniem?
Niestety nie wsyłamy zamówień za pobraniem.
Czy mogę zapłacić po otrzymaniu zamówienia?
Co do zasady produkcję zaczynamy w dniu zaksięgowania płatności, chyba że, jesteś naszym długoletnim klientem, reprezentujesz duży podmiot lub jednostkę budżetową i uzgodniłeś z nami inne warunki płatności.
Jakie formy płatności akceptujecie?
Zamówienie możesz opłacić przelewem, kartą lub innymi kanałami płatności oferowanymi w bramce płatności operatora.
Reklamacje i zwroty
Czy mogę zrezygnować z zamówienia i dokonać zwrotu towaru?
Niestety nie przyjmujemy zwrotów towaru jeśli zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo. Rezygnacja z zamówienia wymaga otwarcia procesu reklamacyjnego.
Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć drogą elektroniczną na adres: info@packpoint.pl lub w formie pisemnej na adres: MCP PACKIDEA Sp. z o.o., ul. Słowackiego 42/3C, 32-400 Myślenice. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dokładny opis stwierdzonej niezgodności wraz z nr zamówienia oraz zakres żądania reklamacyjnego.
Jaki jest termin na wniesienie reklamacji?
Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa w 14 dniu roboczym od momentu otrzymania przesyłki.
Czego mogę żądać składają reklamację?
W piśmie reklamacyjnym możesz zażądać: rabatowania, ponownej realizacji zamówienia produktów bez wad lub pełnego zwrotu środków na konto.
Czy dla celów reklamacji mam pobrać jakiś formularz reklamacyjny?
Nie wymagamy złożenia rekalmacji na formularzu reklamacyjnym. Wystarczy, że w reklamacji opiszesz powstały problem i Twoje żądanie.
W jakim terminie rozpatrujecie reklamację?
Reklamację rozpatrujemy możliwie jak najszybciej. Z reguły zamuje nam to 3 dni robocze.
Czy wraz ze złożoną reklamacją wymagacie zwrotu towaru?
W pierwszej kolejności, dla celów uprawdopodobnienia poprosimy Cię o przesłanie kilku zdjęć, na których uwidocznione są wady zamówionego produktu. Zwrotu towaru wymagamy w ostateczności, w przypadku jesli zdjęcia okażą się niewystarczające.
Czy w przypadku uwzględnienia mojej reklamacji otrzymam fakturę korygującą?
Tak, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia Twojej reklamacji otrzymasz korygującą fakturę vat i niezwłocznie zwrócimy Ci środki na konto.