Trwa wczytywanie produktów
Darmowa przesyłka
Pełne wsparcie graficzne
Opieka konsultanta
Home / Pomoc / Oferta i produkty / Torby reklamowe

Torby papierowe Premium

Potrzebuję elegancką i solidną torbę papierową. Co możecie zaproponować?
Gwarantujemy Ci, że nasze torby są najwyższej jakości niezależnie od rodzaju papieru, uszlachetnień i uchwytów, który wybierzesz. Nie rozklejają się i są użyteczne przez dłuższy czas. Ich walory estetyczne, możesz dodatkowo podkreślić ciekawym projektem.
Czy możecie opracować dla nas projekt graficzny?
Z przyjemnością! Zamówienie na projekt graficzny możesz złożyć wybierając zakładkę Usługi Graficzne. Przygotujemy go możliwe jak najszybciej - z reguły zajmuje nam do 24h. Jeśli Ci się spodoba, będziesz mógł go wgrać i sfinalizować zamówienie na torby. Co więcej, zapłacisz za niego znacznie mniej niż zlecając go w dowolnym studiu graficznym. W koszcie projektu są wliczone dodatkowe korekty.
Czy wysyłacie próbki?
Jak najbardziej! Wyślij nam maila z informacją jakich próbek potrzebujesz. Przygotujemy przesyłkę i wyślemy ją kurierem. Próbki wysyłamy bezpłatnie.
Czy możecie wykonać torby w trybie express?
Opcjonalnie tak - w terminie 7 dni, ale tylko z nadrukiem cyfrowym dla mniejszych rozmiarów np. A5+ A4+. Nadruk cyfrowy jest jednak względnie ograniczony. Może być to np. biała torba z Twoim wielokolorowym logo lub dowolną grafiką. Nie może być ona jednak zadrukowana pełną aplą (tłem) np. czarna, granatowa lub inna torba z logo. Jeśli jesteś zainteresowany to przejdź do formularza Premium express, uzupełnij go i prześlij. W odpowiedzi otrzymasz od nas wycenę.
Czy przyjmujecie do realizacji mniejsze nakłady niż 100 szt.?
Niestety nie. W przypadku zamówień na torby papierowe minimalny nakład wynosi 100 szt.
Czy wykonujecie torby z innym uszlachetnieniem, np. złotym hot stampingiem?
Opcjonalnie tak. Taka realizacja wymaga jednak indywidualnej wyceny i złożenia zamówienia w trybie off-line. Zapytaj o wycenę, wysyłając do nas maila na adres: info@packpoint.pl
Czy zamówienie na torebki papierowe mogę złożyć drogą mailową?
Jak najbardziej! Zamówienie możesz również złożyć wysyłając maila na info@packpoint.pl Aby Twoje zamówienie było sprawnie procedowane, określ w wiadomości parametry produktu i nakład, załącz pliki graficzne oraz podaj dane do faktury i adres do wysyłki. W odpowiedzi otrzymasz od nas wizualizację Twojego produktu wraz proformą do opłacenia. Po akceptacji i opłaceniu proformy zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Torby papierowe Gift Bag

Czy możecie wykonać tą torebkę w innym rozmiarze?
Jak najbardziej! Taka realizacja wymaga indywidualnej wyceny. Czekamy na Twoje zapytanie.
Czy możecie opracować dla nas projekt graficzny?
Z przyjemnością! Zamówienie na projekt graficzny możesz złożyć wybierając zakładkę Usługi Graficzne. Przygotujemy go możliwe jak najszybciej - z reguły zajmuje nam do 24h. Jeśli Ci się spodoba, będziesz mógł go wgrać i sfinalizować zamówienie na torby. Co więcej, zapłacisz za niego znacznie mniej niż zlecając go w dowolnym studiu graficznym. W koszcie projektu są wliczone dodatkowe korekty.
Czy wysyłacie próbki?
Jak najbardziej! Wyślij nam maila z informacją jakich próbek potrzebujesz. Przygotujemy przesyłkę i wyślemy ją kurierem. Próbki wysyłamy bezpłatnie.
Czy przyjmujecie do realizacji mniejsze nakłady niż 100 szt.?
Niestety nie. W przypadku zamówień na torby papierowe minimalny nakład wynosi 100 szt.
Czy wykonujecie torby z innym uszlachetnieniem, np. złotym hot stampingiem?
Opcjonalnie tak. Taka realizacja wymaga jednak indywidualnej wyceny i złożenia zamówienia w trybie off-line. Zapytaj o wycenę, wysyłając do nas maila na adres: info@packpoint.pl
Czy zamówienie na torebki papierowe mogę złożyć drogą mailową?
Jak najbardziej! Zamówienie możesz również złożyć wysyłając maila na info@packpoint.pl Aby Twoje zamówienie było sprawnie procedowane, określ w wiadomości parametry produktu i nakład, załącz pliki graficzne oraz podaj dane do faktury i adres do wysyłki. W odpowiedzi otrzymasz od nas wizualizację Twojego produktu wraz proformą do opłacenia. Po akceptacji i opłaceniu proformy zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Torby papierowe Plus

Czy mogę zamówić torby w innym rozmiarze?
Niestety nie. Oferujemy tylko kilkanaście podstawowych rozmiarów toreb tej linii i nie podlegają one modyfikacjom. Opcjonalenie możesz sprawdzić rozmiary toreb papierowych linii Flat. Torby te różnią sie jedynie rodzajem uchwytów. Może któryś z rozmairów toreb Flat będzie dla Ciebie odpowiedni.
Czy możecie opracować dla nas projekt graficzny?
Z przyjemnością! Zamówienie na projekt graficzny możesz złożyć wybierając zakładkę Usługi Graficzne. Przygotujemy go możliwe jak najszybciej - z reguły zajmuje nam do 24h. Jeśli Ci się spodoba, będziesz mógł go wgrać i sfinalizować zamówienie na torby. Co więcej, zapłacisz za niego znacznie mniej niż zlecając go w dowolnym studiu graficznym. W koszcie projektu są wliczone dodatkowe korekty.
Czy wysyłacie próbki?
Jak najbardziej! Wyślij nam maila z informacją jakich próbek potrzebujesz. Przygotujemy przesyłkę i wyślemy ją kurierem. Próbki wysyłamy bezpłatnie.
Czy możecie wykonać nadruk po całości torby z wielokolorową grafiką?
Opcjonalnie tak - dla nakładów powyżej 5.000 szt. Taka realizacja wymaga jednak indywidualnej wyceny i zamówienia złożonego w trybie off-line. Zapytaj o wycenę, wysyłając do nas maila na adres: info@packpoint.pl
Czy przyjmujecie do realizacji mniejsze nakłady niż 100 szt.?
Niestety nie. W przypadku zamówień na torby papierowe minimalny nakład wynosi 100 szt.
Czy torby tej linii nadają się do cateringu?
Jak najbardziej! Restauracje i firmy cateringowe często wybierają u nas ten rodzaj toreb. Dla celów cateringowych szczególnie polecamy rozmiary o szerokim dnie. Może nie posiadają one atestu do bezpośredniego kontaktu z żywnością, ale bez obawy możesz zapakować w nich pojemnniki, kubki itp.
Czy zamówienie na torby papierowe mogę złożyć drogą mailową?
Jak najbardziej! Zamówienie możesz również złożyć wysyłając maila na info@packpoint.pl Aby Twoje zamówienie było sprawnie procedowane, określ w wiadomości parametry produktu i nakład, załącz pliki graficzne oraz podaj dane do faktury i adres do wysyłki. W odpowiedzi otrzymasz od nas wizualizację Twojego produktu wraz proformą do opłacenia. Po akceptacji i opłaceniu proformy zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Torby papierowe Flat

Czy mogę zamówić torby w innym rozmiarze?
Niestety nie. Oferujemy tylko kilkanaście podstawowych rozmiarów toreb tej linii i nie podlegają one modyfikacjom. Opcjonalenie możesz sprawdzić rozmiary toreb papierowych linii Plus. Torby te różnią sie jedynie rodzajem uchwytów. Może któryś z rozmiarów toreb Plus będzie dla Ciebie odpowiedni.
Czy możecie opracować dla nas projekt graficzny?
Z przyjemnością! Zamówienie na projekt graficzny możesz złożyć wybierając zakładkę Usługi Graficzne. Przygotujemy go możliwe jak najszybciej - z reguły zajmuje nam do 24h. Jeśli Ci się spodoba, będziesz mógł go wgrać i sfinalizować zamówienie na torby. Co więcej, zapłacisz za niego znacznie mniej niż zlecając go w dowolnym studiu graficznym. W koszcie projektu są wliczone dodatkowe korekty.
Czy wysyłacie próbki?
Jak najbardziej! Wyślij nam maila z informacją jakich próbek potrzebujesz. Przygotujemy przesyłkę i wyślemy ją kurierem. Próbki wysyłamy bezpłatnie.
Czy możecie wykonać nadruk po całości torby z wielokolorową grafiką?
Opcjonalnie tak - przy nakładach powyżej 50.000 szt. dla toreb tej linii. Taka realizacja wymaga jednak indywidualnej wyceny i zamówienia złożonego w trybie off-line. Zapytaj o wycenę, wysyłając do nas maila na adres: info@packpoint.pl
Czy przyjmujecie do realizacji mniejsze nakłady niż 100 szt.?
Niestety nie. W przypadku zamówień na torby papierowe minimalny nakład wynosi 100 szt.
Czy torby tej linii nadają się do cateringu?
Jak najbardziej! Restauracje i firmy cateringowe często wybierają u nas ten rodzaj toreb. Dla celów cateringowych szczególnie polecamy rozmiary o szerokim dnie. Może nie posiadają one atestu do bezpośredniego kontaktu z żywnością, ale bez obawy możesz zapakować w nich pojemnniki, kubki itp.
Czy zamówienie na torby papierowe mogę złożyć drogą mailową?
Jak najbardziej! Zamówienie możesz również złożyć wysyłając maila na info@packpoint.pl Aby Twoje zamówienie było sprawnie procedowane, określ w wiadomości parametry produktu i nakład, załącz pliki graficzne oraz podaj dane do faktury i adres do wysyłki. W odpowiedzi otrzymasz od nas wizualizację Twojego produktu wraz proformą do opłacenia. Po akceptacji i opłaceniu proformy zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Torby bawełniane

Czy mogę zamówić torby w innym rozmiarze?
Niestety nie. Oferujemy tylko jeden najbardziej popularny rozmiar toreb bawełnianych.
Czy możecie opracować dla nas projekt graficzny?
Z przyjemnością! Zamówienie na projekt graficzny możesz złożyć wybierając zakładkę Usługi Graficzne. Przygotujemy go możliwe jak najszybciej - z reguły zajmuje nam do 24h. Jeśli Ci się spodoba, będziesz mógł go wgrać i sfinalizować zamówienie na torby. Co więcej, zapłacisz za niego znacznie mniej niż zlecając go w dowolnym studiu graficznym. W koszcie projektu są wliczone dodatkowe korekty.
Jaka jest różnica pomiędzy bawełną klasyczną a bawełną organiczną?
Torby uszyte z bawełny organicznej pochodzą z ekologicznych upraw, wolnych od środków chemicznych (pestycydów, insektycydów, herbicydów, nawozów sztucznych) i z reguły mają neutralny kolor. Torby uszyte ze zwykłej bawełny mogą się zbiegać w praniu i płowieć, w przeciwieństwie do tych drugich, które dobrze znoszą pranie nawet w wysokich temperaturach, a ich kolory pozostają takie same. Odróżniają się również fakturą - są bardziej miękkie w dotyku, co jest zasługą nienaruszonych chemikaliami włókien.
Czy wysyłacie próbki?
Jak najbardziej! Wyślij nam maila z informacją jakich próbek potrzebujesz. Przygotujemy przesyłkę i wyślemy ją kurierem. Próbki wysyłamy bezpłatnie.
Czy możecie wykonać nadruk wielokolorowy?
W standardzie drukujemy tylko jednym kolorem Pantone. Opcjonalnie wyceniamy nadruk 2-kolorowy.
Czy przyjmujecie do realizacji mniejsze nakłady niż 100 szt.?
Niestety nie. W przypadku zamówień na torby bawełnniane minimalny nakład wynosi 100 szt.
Czy zamówienie na torby bawełniane mogę złożyć drogą mailową?
Jak najbardziej! Zamówienie możesz również złożyć wysyłając maila na info@packpoint.pl Aby Twoje zamówienie było sprawnie procedowane, określ w wiadomości parametry produktu i nakład, załącz pliki graficzne oraz podaj dane do faktury i adres do wysyłki. W odpowiedzi otrzymasz od nas wizualizację Twojego produktu wraz proformą do opłacenia. Po akceptacji i opłaceniu proformy zamówienie jest przekazywane do realizacji.